luni, 3 august 2020

DE LA TINE DOAMNE POT SA INVAT MEREU





























De la Tine  Doamne pot sa invat mereu,
Caci Tu esti Stapanul, si ajutorul meu.
Cand esti langa mine, este asa de bine;
Si liniste deplina o am Doamne in Tine.

Ma incred in Tine, si nu ma indoiesc;
Pentru ca Tu esti cu mine ca sa biruiesc.
Fie noaptea cat de grea, sau in ziua cea rea;
Doamne Tu ma inconjori cu bunatatea Ta.

Totusi in Fata Ta ma plec in rugaciune,
Pentru ca Tu cunosti a mea slabiciune.
Si atunci cand credinta mea este mica,
Tu ma ridici in carul Tau de biruinta.

De aceea ziua nu va mai fi asa de grea,
Fiindca cu Tine pot sa trec prin ea.
Dar cuvintele Tale dulci m-au mangaiat;
Si capul sus Tu Doamne mi-lai ridicat.

Doamne Te laud caci Tu ai lucrat in mine,
Si nu mai lasat sa raman in suspine.
Ci cu bunatatea Ta mi-ai vorbit frumos;
IntotdeaunaTu esti bun si ramai Credincios!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...