sâmbătă, 15 august 2020

DOAMNE, TU POTI SA-MI VII IN AJUTOR






























Doamne,Tu poti sa-mi vii in ajutor,
Caci esti  scumpul meu Mantuitor:
Fiindca Tu esti Domnul vietii mele,
Eu pot sa vin sa-Ti spun orice durere.

Vreau sa privesc mai mult la Tine,
Nu la slabiciunea care este in mine;
Sa strang in inima al Tau Cuvant,
Si de glasul Tau vreau sa ascult

Iar cuvintele Tale pline de mangaiere,
Ma intareste si imi da mereu putere,
Unde as mai putea gasi o iubire ca a Ta?
Caci Tu intotdeauna ma ridici cu ea!

Te laud Doamne, pentru ca Tu mai iubit,
Si cu bunatatea Ta mare m-ai calauzit;
Esti locul meu unde imi gasesc alinare,
Acum stau linistit la umbra aripilor Tale.

8/15/2020

M.B.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...