vineri, 26 iunie 2020

INDRUMARILE TALE SUNT CELE MAI BUNE





























Indrumarile Tale sunt cele mai bune,
Ma ajuta sa trec prin aceasta lume;
Cand sufletul imi plange de durere,
Cuvintele Tale imi da mangaiere.

Caci numai cu Tine pot sa merg,
Iar voia Ta cea buna pot s-o inteleg;
Doamne , Tu esti cu mine pe drum,
Chiar daca este mai greu acum.

La Tine vin in rugaciune  umilit,
Cu sufletul plin de intristare;
Pentru ca numai Tu ma poti ajuta,
Sa stingi durerea, din inima mea.

A mea privire catre Tine o indrept
Tot mai mult in Tine ma incred
Calauzirea Ta este cea mai buna,
Fiindca cu Tine,  merg impreuna.

Pentru ca, Tu esti Dumnezeul meu,
Deaceea stau linistit, la adapostul Tau;
Intotdeauna, vreau  sa-Ti  multumesc,
Sa Te laud, si mai mult sa Te slavesc!

 6/26/2020
M.B.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...