vineri, 2 ianuarie 2015

DOMNUL ESTE CEL CARE M-A PAZIT.






















Domnul este Cel Care m-a pazit,
Caci niciodata nu am fost parasit;
Pe tot parcursul vietii mele,
Mi-a dat har si mangaiere.

Al Sau Cuvant este adevarat,
Intotdeauna El m-a luminat ;
M-a invatat si m-a indrumat ,
 Sa fiu un servitor devotat.

Sa ma incred in Dumnezeu,
 Chiar si atunci cand nu inteleg;
Pentru toate sa-I multumesc,
Numele Lui  sa-L cinstesc

Cu gratitudine pot sa spun,
Domnul este un Prieten bun;
El a fost,este si-mi va fii
Domnul meu,Cel din vesnicii,

Cand am trecut prin incercare,
A fost scutul meu de aparare,
El m-a intarit sa stau tare,
A Lui sa fie slava si onoarea!

~1/2/2015 ~
Maria Balarie

4 comentarii:

  1. Cand am trecut prin incercare,
    A fost scutul meu de aparare,
    El m-a intarit sa stau tare,
    A Lui sa fie slava si onoarea! AMIN.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca m-am bucurat mult pentru vizita .Te imbratisez cu dragoste de pe meleagurile insorite din California.
    Dumnezeu sa va binecuvinteze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noi ne-am bucurat foarte mult ca am putut sa ne si vedem pe Skype.Multa binecuvantare.

      Ștergere
  3. Draga mea,ori de cate ori ai timp,noi ne bucuram sa ne vedem.Multa binecuvantare...

    (Psalmul16-1,2)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...