marți, 28 ianuarie 2020

IAR TINTA VIETII MELE ESTE





























Iar  tinta  vietii  mele  este,
Sa ma incred in Dumnezeu;
In orice timp si in orice stare,
Sa ascult de a Sa indrumare.

Si  orice  ar  putea  sa  vina ,
El  imi  va  da  mereu lumina;
Caci nu  este  nimic  mai  bun,
De cat Domnului sa ma supun.

Valuri tulburi vin peste mine,
Dar ele  sunt ingaduite de Tine;
Si Tu nu imi vei da  mai  mult,
Doar,  atat cat pot  ca sa duc.

Atunci cand  incercarea  vine
Domunul este alaturi de mine
Nu ma va lasa din Mana Sa;
Ca sa  trec biruitor prin ea.

Numai  credinta in Dumnezeu,
Poate sa dea pace sufletului meu;
Ca sa pot sa-I multumesc deplin,
Pentru  tot  harul  Lui  Cel divin.

1/28/2020
M.B.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...