sâmbătă, 29 februarie 2020

CAND PRIVESC LA TINE MEREU

















Cand privesc la Tine  mereu,
Tu esti salvarea sufletului meu.
Cu privirea indreptata spre Tine
Atunci pot sa Te vad mai bine.

Doamne,Tu esti la dreapta mea,
Dar cu Tine calea nu este grea;
Pe cararea Ta pot ca sa merg,
Pururea glasul Tau sa-l inteleg.

Mergand pe drumul trasat de Tine,
Doamne,stiu ca esti alaturi de mine;
Atunci cand sunt slab,Tu ma intaresti,
Iar cand sunt trist,Tu ma inveselesti.

Doamne,Tu mi-ai dat oportunitate,
Ca sa merg pe calea Ta cu demnitate;
Umbland cu Tine sunt in siguranta,
Caci prezenta Ta imi da speranta.

Fiindca de la Tine primesc putere,
Iar pacea Ta imi da si mangaiere.
Te laud Doamne si Te slavesc,
Si Numele Tau Il preamaresc!

2/29/2020
M.B.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...