marți, 31 mai 2022

O, CAT DE MARE ESTE DRAGOSTEA TA


Doamne, cat esti Tu de minunat,
Caci si de mine Te-ai indurat; 
Tu mai chemat si mai ales, 
 Doamne, ca si eu sa Te urmez.

 O, cat de mare este dragostea Ta,
Tu mi-ai schimbat inima mea;
Iar acum saTe slujesc cu bucurie
Pentru dragoste Ta fata de mine.

Pentruca, Tu  ai avut mila  de mine,
Ca sa nu raman pe caii straine;
Si acum intotdeauna eu as vrea,
Tu sa-mi fi calauza in viata mea.

Sa am privirea indreptata spre Tine,
Tu, Ajuta-ma  sa fac ce este bine;
Doar cand merg cu Tine impreuna,
Atunci pot sa fac orice lucrare buna.

Doamne, de aceea Te rog pe Tine,
Sa luminezi, Tu, mereu in mine;
Ca sa pot sa fiu o lumina si sare,
In viata aceasta, asa de trecaroare! 

5/31/2022

M.B.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...