joi, 8 august 2019

CUVINTELE TALE SA MA INDRUME




Doamne, curateste-mi Tu inima,
De orice gand negru din ea;
 Ca sa stiu cum sa vorbesc,
Dar, pe nimeni sa nu  intristez.

Invata-ma cum sa Te slujesc,
Cu intelepciunea data de Tine;
Cuvintele Tale sa ma indrume
Ca sa pot sa fac fapte bune.

Cuvantul sfant  sa-L am in gand,
Si de glasul Tau vreau sa ascult;
Caci de la Tine pot sa invat si eu,
Cum sa iubesc pe aproapele meu.

 Doamne, ajuta-ma Tu, tot mereu,
Sa pot, ca sa vorbesc, pe placul Tau;
Iar o vorba cand o spun cu bunatate ,
Doamne, la nimeni rau  nu-i face.

Numai cu puterea Ta pot ca sa iubesc,
Si atunci cand este greu , sa biruiesc;
Doamne,cum m-ai iubit Tu pe mine,
Asa,  sa iubesc, si eu ca Tine!

8/8/2019
M.B.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...