sâmbătă, 5 august 2017

O,CAT SUNT DE SLAB SI NEPUTINCIOS























O, cat  sunt de  slab  si neputincios,
Dar,Domnul Isus ramane credincios.
El ma intareste cu puterea Sa,
Ca sa nu ma mai clatin in ziua grea.

Totusi El nu m-a lasat niciodata,
Singur sa trec prin valea intunecata.
Doar numai El m-a ocrotit pe cale,
Cu iubirea Lui cea fara asemanare.

Cand L-am chemat sa-mi vina in ajutor,
Atunci mi-a auzit glasul,al meu Salvator!
El m-a salvat din groapa cea adanca.
Cu mana Lui am fost ridicat pe stanca.

O,cat este de adevarat ca m-a purtat,
Pe al Sau brat care a fost insangerat.
Cum sa-I multumesc mult mai mult,
Pentru sangele  Sau atat de scump!

El este alaturi de mine tot mereu,
Cat de bun este Isus Domnul meu!
Caci prin El pot sa fiu mereu biruitor,
Slavit sa fie al meu Mantuitor!


8/5/2017
Maria Balarie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...