joi, 27 noiembrie 2014

"MULTUMESC"























Multumesc,caci mi-ai dat lumina,
Ca sa-mi vad intreaga vina;
De orice pacat Tu m-ai iertat,
Numele Tau sa fie laudat!

Multumesc pentru mustrarea Ta,
A fost blanda si profunda;
Cand  uit sa  privesc la  Tine,
Totus Tu esti plin de iubire!

Multumesc pentru calauzirea Ta,
Caci Tu veghezi asupra mea;
Pe bratul Tau m-ai purtat,
Niciodata singur nu mai lasat.

Multumesc ca Tu mi-ai fost ,
Al meu sprijin si adapost;
Mi-ai dat dulce mangaiere,
In necaz si in durere.

Multumesc pentru tot ajutorul Tau,
Caci Tu ai fost langa mine mereu,
Am fost  pazit si ocrotit,
Pentru ca Tu  mai iubit!

Multumesc pentru iubirea Ta ,
Caci   traiesc doar prin ea;
Tie Domne,Iti multumesc,
Al Tau Nume Il slavesc!

M.B.~11/27/2014~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...