marți, 11 decembrie 2012

EU SUNT LUTUL TU OLARUL



Eu sunt lutul Tu olarul,
Cat de minunat e harul;
In acest vas de lut,
Harul Tau lucreaza mult.

Tu stii mult mai bine,
Cata zgura e in mine;
Curateste-mi vasul mereu
Ca sa fiu pe placul Tau.

Doamne , sunt in mana Ta,
Tu ma poti lucra;
Sa fiu un vas pregatit,
Sa pot fi bine folosit.

Vasul sa-l pastrez curat,
De tot ce-i rau si pacat;
Ca sa fiu un vas folositor,
Sa pot da un ajutor.

Vasul meu Tu sa-l umpli,
Ca sa fie mereu plin;
Cu tot ce este de la Tine,
Sa Te slujesc mai bine...

11-Dec-2012~

2 comentarii:

  1. O Doamne, de ne-ai curăţi de zgura din noi, să strălucim ca aurul...
    Gânduri bune cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere

  2. Multumesc mult pentru vizita si pentru cuvintele tale frumoase!Apreciez trecerea ta pe la mine imi faci multa bucurie!

    Multe binecuvantari iti doresc draga mea!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...