sâmbătă, 8 decembrie 2012

ERAM COPIL CAND AM GASIT



Eram copil cand am gasit,
Biblia, mie mi-a vorbit;
Am ramas plina de mirare,
De a Ta mila si indurare!

Cu capul plecat inca n-am uitat,
De ziua aceea cand am aflat
Nici nu stiu cat am inteles!
Tu vietii mele ai dat sens...

Mi-ai dat lumina si am vazut,
Ca si eu Te-am suparat mult;
Dar Tu mai iubit si mai iertat,
O,viata noua Tu mi-ai dat.

Eu nu te cunosteam asa de bine,
M-ai chemat sa te urmez pe Tine
Te-am urmat si a fost usor ,
Caci Tu mi-ai fost ocrotitor.

Te-am ales pe Tine in viata,
Tu ai fost  a mea Speranta
Din mana Ta nu mai lasat
Ajutor mereu mi-ai dat.

Te-am urmat cu bucurie,
Tu ai fost a mea tarie
Doamne ,multumesc Te slavesc,
Numele Tau Il preamaresc.
~Dec 8-2012~





2 comentarii:

  1. Şi eu pot spune asta:

    Mi-ai dat lumina si am vazut,
    Ca si eu Te-am suparat mult;
    Dar Tu mai iubit si mai iertat,
    O,viata noua Tu mi-ai dat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Draga mea! Tu est o binecuvantare pentru mine.De multe ori mai incurajat.Esti o scumpa!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...