duminică, 16 septembrie 2012

HARUL A VENIT PRIN TINE



Harul a venit prin Tine,
Vestea buna pentru mine;
Gratiere Tu mi-ai dat,
Vina intreaga mi-ai iertat.

Harul si credinta in mine,
Doamne,este de la Tine;
Este un dar dumnezeiesc,
Caci numai prin har traiesc

Harul Tau sa ma insoteasca,
Sa Te aleg mereu in viata;
Sa Te ascult cand Imi vorbesti,
Sa-Ti slujesc cum Tu doresti.

Doamne,ce har mare si bogat ,
Sa pot  sa fiu mereu iertat!
Vreau sa-Ti multumesc deplin ,
Pentru harul Tau divin...

Sep -16-2012

2 comentarii:

  1. Versuri care aduc pacea si o instaureaza in inima. Sunt ale tale? Si daca ai vrea sa-mi spui numele...se poate?
    Plac versurile mult! Multumesc pentru rugaciuni si vizita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Elena,apreciez ca ti-ai facut timp sa treci si pe la mine...Multumesc mult pentru vizita si incurajare!

    Versurile sunt ale mele...In timp poate o sa am mai putine greseli... Numele meu este Marioara.

    Multe binecuvantari iti doresc!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...