vineri, 11 noiembrie 2016

SA VEZI CUM AI FOST OCROTIT PE CALE























Sa vezi cum ai fost ocrotit pe cale,
Priveste-ti urma pasilor in vale;
Iar atunci cand ai fost obosit
Ca sa nu te clatini, El te-a intarit.

Calea era tot mai intunecata,
Iar credinta a fost greu incercata;
Dar al Sau Cuvant m-a luminat,
Caci de Dumnezeu m-am ancorat.

Cand am trecut prin valea adanca,
Mana Lui m-a ridicat pe Stanca;
De la Dumnezeu am capatat indurare,
Sa stau la umbra aripilor Sale.

Am inteles prin tot ce am trecut,
Cat de mult Dumnezeu m-a iubit;
Din toata inima pe El il onorez ,
Si viata in mana Lui o incredintez.

Increzanudu-ma deplin in al meu Tata,
Pe al Sau brat ma poarta mai departe;
Prin har voi ajunge in locasul Sau,
 Si voi lauda in veci pe Dumnezeu!


11/11/2016
Maria Balarie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...