miercuri, 22 martie 2017

O, DOAMNE,IN BUNATATEA TA...






















O, Doamne,in bunatatea Ta,
Tu ai cuprins si inima mea.
Ma face sa fiu asa fericit,
Caci Tu Doamne m-ai iubut!

Tu sa-mi fii Domn in viata mea,
Un ajutor in fiecare dimineata.
Numai prin puterea Ta traiesc.
Pe calea catre cer mereu inaintez.

Cu Tine vrea sa merg pas cu pas,
Ajuta-ma sa-Ti recunosc al Tau glas.
Tu sa-mi dai  liniste deplina,
Sa pot auzi vocea Ta divina.

Cat de mult doreste sufletul meu ,
Sa fii alaturi de mine mereu.
Cand esti Tu la dreapta mea,
Niciodata nu ma voi clatina.

Ucenic linistit sa stau as vrea,
Ca eu sa nu o i-au inaintea Ta.
Si in toate ceea ce vreau sa fac,
Doamne, Tie doresc sa-Ti plac!


3/22/2017
Maria Balarie

3 comentarii:

  1. "Da,acolo cu adevarat Domnul este minunat pentru noi:El ne tine...El ne mantueste!
    (Isaia 33:21-22)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Auzi, Dumnezeule, cererea mea, ia aminte la rugăciunea mea!
      De la marginile pământului către Tine am strigat; când s-a mâhnit inima mea, pe piatră m-ai înălţat.
      Povăţuitu-m-ai, că ai fost nădejdea mea, turn de tărie în faţa vrăjmaşului.
      Locui-voi în locaşul Tău în veci; acoperi-mă-voi cu acoperământul aripilor Tale,
      Că Tu, Dumnezeule, ai auzit rugăciunile mele; dat-ai moştenire celor ce se tem de numele Tău.
      Zile la zilele împăratului adaugă, anii lui din neam în neam.
      Rămâne-va în veac înaintea lui Dumnezeu; mila şi adevărul va păzi.
      Aşa voi cânta numelui Tău în veacul veacului, ca să împlinesc făgăduinţele mele zi de zi.
      (Ps. 60)

      Ștergere