duminică, 12 martie 2017

CREDINTA IN TINE SA-MI CREASCA























Ajuta-ma, Doamne sa Te slavesc,
Si plin de teama sa ma umilesc.
Credinta in Tine sa-mi creasca;
Al Tau Cuvant in mine sa rodeasca.

Ma voi bizui pe Credinciosia Ta,
Ca niciodata singur nu ma vei lasa;
Glasul Tau vreau sa-L ascult,
Caci Tu-mi vorbesti prin Cuvant.

Soarta mea este in mana Ta,
De Tine atarna viata mea.
Ce sa fac cand nu inteleg?
Totusi voia Ta vreau s-o aleg!

Voi fii plin de incredere in Tine,
Tu esti mereu  lunga mine.
Doamne, intotdeauna Tu ai fost
Al meu puternic sprijin si adapost.

Chiar daca este greu sa inteleg,
Si nu mereu pot sa  pricep
Dar stiu ca voi pricepe odata,
Acolo in slava Ta cea minunata


3/12/2017

Maria Balarie





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...