marți, 15 noiembrie 2016

IMI RIDIC PRIVIREA SPRE TINE























Imi ridic privirea spre Tine,
Doamne, stai Tu langa mine;
Caci numai in prezenta Ta,
Tu-mi luminezi fiinta mea.

Iar cand imi vorbesti prin Cuvant.
Deschide-mi urechea sa Te ascult;
Si orice cuvant din partea Ta,
Fa-l sa vibreze in mintea mea.

Caci nimic nu poate fii ascuns,
De privirea Ta, scump Isus;
Tu -mi cunosti nazuinta mea,
Dar stii si a mea neputinta.

Tu sa ma inveti cum sa lucrez,
Si cu o vorba,sa pot sa inviorez;
Iar aproapelui de langa mine,
Intotdeauna sa-i pot face un bine.

Doamne , calea Ta este cea mai buna,
Atunci cand mergem impreuna;
Ajuta-ma sa stau aproape de Tine,
Ca sa-Ti aud vocea Ta divina!


11/15/2016
Maria balarie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...