miercuri, 25 martie 2020

AM FOST UN PACATOS PIERDUT





























Am fost un pacatos pierdut,
Dar Domnul m-a iubit mult;
Caci viata mea a fost salvata,
Domnului Ii dau gloria toata.

Ii multumesc si ma prostern!
Caci El mi-ai dat un har etern;
Prin Jertfa Lui ma rascumparat,
Numele Sau sa fie laudat!

Pentru ca am fost iertat prin har,
Sa nu mai traiesc viata in zadar;
Cand pe Domnul Isus Il slujesc,
Atunci dovedesc cat Il iubesc.

Acum este timpul cel mai potrivit,
Sa multumesc pentru  ce am  primit;
Dar si timpul sa-l folosesc mai bine,
Pentru Cel ce a murit pentru mine!

Iubirea Domnului m-a inconjurat,
El intotdeauna ajutor mi-a dat
Caci prin putere Lui pot sa traiesc
Numele Sau scump Il preamaresc!

3/25/2020
M.B.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...