vineri, 8 noiembrie 2019

DOAMNE, ITI MULTUMESC PENTRU TOATE





























Doamne, iti multumesc pentru toate,
Fiindca mare este a Ta bunatate;
Cand  umblu in prezenta Ta divina,
Si calea este plina de lumina.

Doamne, cat esti Tu de bun,
Caci orice grija Tie o spun;
Iar cand nu pot ca sa inteleg,
Atunci tot la Tine eu alerg.

Cand vin norii negri de intristare,
Si in inima mea, ei se coboara;
Dar cuvintele Tale ma invioreaza,
Pentru ca in viata mea ele lucreaza.

Atunci cand noaptea este intunecata,
Lumina Ta ma lumineaza indata;
Indrumarile Tale pline de iubire,
Intotdeauna ele imi fac mult bine.

Numai bunatatea Ta ma intareste,
Pentru ca zi de zi ea se inoieste;
Multa mangaiere Tu imi dai,
Alaturi de mine esti pururea!

11/8/2019
 M.B.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...