miercuri, 29 mai 2019

IUBIREA TA ESTE MULT PREA MARE





Iubirea Ta este mult prea mare, 
Nu are margini, nici hotare;
Prin moartea Ta, ai fost biruitor,
Tu mai salvat, scump Mantuitor!

Unde  as gasi iubire ca a Ta,
Ca Sa-mi curatesti  inima mea;
Am vazut cat de mult ai suferit,
Pentru ca eu sa pot fi mantuit.

Doamne, esti plin de bunatate ,
Si in mana Ta le ai pe toate;
Iar cu cuvintele Tale dulci
Pe calea strimta ma conduci!

Cand zilele sunt pline de nori,
Atunci langa mine Tu cobori!
Tu imi umpli inima cu veselie,
Ca sa-Ti pot canta  cu bucurie.


Caci,puterea Ta imi da avant, 
Sa nu ma clatin nici de vant;
Fiindca Tu esti la dreapta mea,
Cu pace imi umpli inima.

Doamne, Tu sa fii laudat,
Pentru harul Tau bogat;
Caci numai prin har  traiesc,
Si al Tau Nume Il Preamaresc!

5/29/2019
M.B.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...