luni, 9 iunie 2014

AVETI CREDINTA IN DUMNEZEu

"Sa nu vi se tulbure inima.
Aveti credinta in Dumnezeu ,
si aveti credinta in Mine."

In casa Tatalui Meu sint multe 
locasuri.Daca n-ar fi asa ,
v-as fi spus.Eu ma duc sa 
va pregatesc un loc."
(Ioan 14:1-2)
Si  dupa ce Ma voi duce
 si va voi pregati un loc ,
Ma voi intoarce si va 
voi lua  cu Mine ,ca acolo 
unde sint Eu,sa fiti si voi."
(Ioan 14:3)

"V-am spus aceste lucruri
 ca sa aveti pace in Mine
In lume veti avea necazuri;
dar indrazniti,Eu am biruit 
lumea ,"(Ioan 16:33)

"Cum M-a iubit pe Mine Tatal,
asa v-am iubit si Eu pe voi.
Ramaneti in dragostea Mea."
(Ioan 15:9)

"Va las pacea, va dau pacea
Mea.Nu v-o dau cum o da
lumea .Sa nu vi se tulbure 
inima ,nici sa nu se inspaiminte."
(Ioan 14:27)
"V-am spus aceste lucruri,
pentruca bucuria Mea sa
ramana in voi ,si bucuria
voastra sa fie deplina."
(Ioan 15:14)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...