luni, 12 octombrie 2020

DOAMNE,TU ESTI AL MEU STAPAN















 

Doamne, Tu esti al meu Stapan,
Caci Tie vreau sa ma supun;
Pe vreme buna, dar si in furtuna,
Doamne, Tine-ma de mana.

Pentru ca mai ales sa Te urmez,
Invataturie Tale sa le pastrez;
Sa le am, in adancul inimi mele,
Ca sa ma gandesc, mereu la ele.

Cuvintele Tale sunt pline de iubire,
Intotdeauna, ele mi-au facut bine;
In vremuri grele, apelez la harul Tau,
Caci ma pastreaza langa Tine mereu.

O, cat de mare este dragostea Ta,
In fiecare zi ma inconjori cu ea;
Da, Tu ai hotarat, sa trec prin vale,
Si sa merg mai departe, pe carare.

Doamne,Tu imi dai multa mangaere,
Fiindca esti alaturi de mine in durere;
Privirea o indrept mereu spre Tine,
Caci Tu esti puterea care ma tine.

M.B.
10/12/2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...