luni, 12 martie 2018

TRECAND PRIN ACEASTA LUME























Trecand prin aceasta lume,
Cuvintele Tale sa ma indrume;
Caci numai invatat de Tine,
Pot sa lucrez cum este bine.

Imi ridic privirea mereu insus,
Ca sa nu uit ce Tu mi-ai spus;
De la Tine astept in tacere,
Sa primesc avant si putere.

Fiindca numai cu puterea Ta,
Faptele bune le pot practica;
Ele nu sunt asa greu de facut,
Si nici nu-mi ceri mai mult!

Pentru ca sunt lucruri obisnuite,
Dar de Tine ele sunt pregatite;
Stiu bine ca nu le fac in zadar,
Caci de la Tine am primit har!

Sa nu risipesc ce Tu mi-ai dat,
Aici, acum, este mult de lucrat.
Caci timpul trece si nu mai vine,
Invata-ma Tu sa-l folosesc bine.

Doamne, toarna Tu mereu in mine,
Dragostea, care vine de la Tine;
Ajuta-ma sa pot lucra mai mult,
Pentru slava Numelui Tau Sfant!

3/12/2018
Maria Balarie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...