duminică, 13 iulie 2014

TE LAUD DOAMNE SI-TI MULTUMESC






















Pazeste-ma Tu de orice rau,
Caci sunt un copil al Tau;
Calauzeste-ma Tu pas cu pas,
Noaptea ,ziua, in orice ceas!

Cand este bezna in jurul meu,
Doamne ,imi dai lumina  Ta;
Iar pasii mei Tu ii intaresti,
Ca sa pot sa Te urmez.

Mergand cu Tine impreuna,
Tu poti linisti orice furtuna;
Drumul este mult mai usor,
Caci Tu esti al meu Pastor!

Noaptea este mai luminoasa,
Si calea este mai frumoasa;
Caci Tu ma tii cu mana tare,
Si Tu ma intaresti pe cale!

Promisiuna Ta o implinesti
Caci in fiecare zi cu mine esti;
Tu esti toata bucuria mea,
Cu pace imi umpli inima.

Tu ai fost,esti,si vei fi,
Acelas in fiecare zi;
Te laud Doamne, si-Ti multumesc
Si al Tau Nume il slavesc!
~13-Jul-2014~





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...