miercuri, 21 aprilie 2010

DOAMNE ,SA FII LUMINA MEA

Doamne ,sa fii lumina mea,
Sa umblu mereu in ea .
Sub privirea Ta Divina ,
Sa traiesc mai langa Tine.

Sa ascult de al Tau Cuvant ,
Calauzit de Duhul Sfant.
Tu sa ma pastrezi curat ,
De orice gand intunecat.

Inima sa mi-o stapanesti ,
Si-n ea Tu sa locuiesti .
Sa creasca mereu in mine ,
Roada Duhului Tau Sfant .

Fii Stapan in viata mea ,
Sa ma calauzesti in ea .
Sa ma ajuti ca sa inteleg ,
Atunci cand Tu imi vorbesti .

Stiu in cine am crezut ,
El poate si mai mult .
Eu sunt lucrarea Lui ,
Si El o va termina.
20 -Aprilie -2010

2 comentarii:

  1. Ce frumoasa poieze! Imi place foarte mult. Domnul Isus sa te binecuvinteze!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ellie iti multumesc foarte mult ,pentru ca iti faci timp sa citesti .Eu ma bucur de incurajarea ta .Domnul Isus sa te binecuvinteze.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...