sâmbătă, 27 februarie 2021

DOAMNE CAT ESTI TU DE MINUNAT


Doamne, cat esti Tu de Minunat,
Caci multa iubire mi -ai aratat;
Tu mi-ai dat putere si mai ajutat,
Din mana Ta o clipa nu mai lasat.

Intotdeauna am vazut mila Ta,
In fiecare zi m-ai inconjurat cu ea.
O,cat de mult, Tu mai iubit,
Niciodata in viata nu mai parasit.

Fiindca calea era asa de intunecat,
Doamne, Tu mi-ai dat lumina indata;
Si ca sa nu alunec, pe carare,
Cu mana Ta mai tinut tare!

Caci pe drumul trasat de Tine,
Pot sa spun, caci Tu esti cu mine;
Chiar daca cale este mai grea,
Doamne, Tu esti la dreapt mea!

Doamne, multumesc, asa de mult,
Caci pe parcursul vietii Tu mai condus,
Ai fost langa mine, la bine, dar si la greu,
Salvit sa fie in veci Numele Tau!

2/27/2021 

M.B

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...