marți, 22 august 2017

MULTUMESC MULT PENTRU BUNATATEA TA





























O, Doamne, n-am ce sa-Ti aduc,
Dar vin la Tine asa cum sunt;
Caci fara Tine nu pot fi nimic,
Ma vad bine cat sunt de mic.

Doamne, cum sa-Ti multumesc mai mult,
Pentru lumina Cuvantului Tau Sfant?
El sa lucreze in inima mea mereu,
Ca sa inteleg si sa ascult de glasul Tau.

Dar, stiu ca in fiecare dimineata,
Tu ma trezesti din nou la viata;
Prin Cuvantul Tau ma luminezi,
Imi dai putrere si ma inviorezi.

Iar ca sa nu ma mai clatin pe cale,
Tu-mi esti scutul meu de aparare;
Voi merge dupa Tine pas cu pas,
Ascultand mereu de al Tau glas.

Doamne, pot sa inteleg mai bine,
Intotdeauna sa stau langa Tine;
Atunci cand Tu esti la dreapta mea,
Pot sa merg mai voios pe caleaTa.

Doamne, Tu esti puterea care ma tine,
 Sunt bucuros cand mergi langa mine;
Multumesc mult pentru bunatatea Ta,
 Caci Tu ma inconjori zilnic cu ea!

8/22/2017
Maria Balarie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...