vineri, 25 august 2017

CUVANTUL SAU ESTE O CANDELA APRINSA





























Cuvantul Sau este o candela aprinsa,
Iar cartea Lui trebuie mereu deschisa;
Dar,imi indrept inima spre Dumnezeu,
Si cu rugaciune Ii cer Lui ajutorul Sau.

Chiar din zorii dimineti ma va ajuta,
Ca sa incep ziua in prezenta Sa.
Pot sa-I spun tot ce am pe inima mea,
Caci El din nou putere imi va da.

Calea catre cer nu este libera niciodata,
Caci vrasmasul sta la panda si asteapta.
Cu lucruri mici care sunt ne-folositoare,
Care poate sa ma opreasca din alergare.

Doamne, intareste-mi pasii pe calea Ta ,
Si nu ma lasa sa merg singur pe ea.
Curatesre-mi mintea si gandul meu,
De tot ce ar putea sa-mi faca rau.

"El este un Dumnezeu credincios,"
Cuvantul Sau este mult mai pretios.
"Adu-ti aminte cum El te-a calauzit",
Caci niciodata in viata nu te-a parasit.

8/25/17/
Maria Balarie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...